måndag 7 april 2014

Gjorde revolt mot mig själv

30 min efter förra inlägget gjorde jag en helomvändning. Ibland hjälper det för mig att skriva av mig om hur kasst allt känns och sen 10 min senare så tänker jag om. Vill jag sitta och bara klaga eller vill jag kämpa och slå tillbaka? Vill jag se hinder eller möjligheter?
Jag tog helt enkelt med kidsen, surfplattan och babygymmet ner till källaren och tränade i mitt rum. Visste inte alls hur länge det skulle funka.. 5 min? 10? 20? Men det gick bra och jag kunde kämpa på i 30 min på bandet. Min riktiga sport-bh var i tvätten och min andra funkar inte att springa i men det blev snabb gång med lutning istället och efter det kunde jag även köra lite kettlebells och ryggövningar innan barnen tröttnade. 

Det blev:
3*15 swing med 6 kg
3*15 eighty eight med 4 kg
3*15 halo med 4 kg
15 st vanliga rygglyft
15 st sneda 
15 st arm/benlyft 

2 kommentarer:

  1. Bra jobbat! :) Kettlebells som är så kul!

    SvaraRadera
  2. Grymt gjort!! Vill man så går de trots barn och dessutom hängiga barn.. De borde fler mammor inse!! *klapp på axeln*

    SvaraRadera