söndag 17 april 2011

Puh!

Sprang en (för mig) lite längre runda ikväll. Har sprungit den innan, men shit va trött jag är! Mycket beroende på att det va sååå varmt! Jag är inte van att känna torrheten i munnen vid varje andetag. Helt klart dags att införskaffa ett vätskebälte nu när det går mot varmare tider!! Har däremot inte hittat nåt som passar, behöver ju inte ha med mig 10 småflaskor när jag är ute, en liten kanske räcker.. Nån som har nåt förslag?
Ja vet att jag skriver detta varje söndag men nu måste jag hitta lite ny motivation att bli av med mina sista kilon. Ledsen att ni behöver lyssna på mitt tjat om detta. Varje vecka tror jag att det ska bli bättre, men har som sagt inte motivationen att strunda i chips och godsaker på helgerna... Veckorna går hyffsat, men på helgen skiter det sig. Jag är som sagt glad att jag inte går UPP i vikt men nu vill jag bli av med min 3,5 sista kilon. Funderar på om det finns nån genväg..? Är inne på "Life" nu as we speak och läser om:

30 days ( Beskrivning: Det är faktiskt bra att ha lite fett. Det gäller däremot att ha fett på rätt ställen. Slipp de farliga bilringarna och ge dig en rensande kur som får fart på systemet. Prova 30 days-kuren redan nu)

Glukosanol (beskrivning: används för viktkontroll samt förebyggande och behandling av fetma. Glucosanol™ blockerar upp till 65% av kolhydraterna från maten, reducerar matsuget och hjälper till att kontrollera hungern)

Bio-T (Beskrivning: Om du vill gå ned i vikt utan att egentligen behöva röra på dig kan du pröva Bio-T för viktkontroll. Den formar din figur genom att optimera din fettförbränning och ge dig minskad aptit. Nu finns det ingen ursäkt längre. Bio-T, viktkontroll på ett helt naturligt sätt)


Låter ju helt fantastiskt ;-) Men är inte så blåögd så att jag sväljer allt detta, men ska ev besöka en butik och se om dom kan hjälpa mig att kicka igång det här sista!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar