onsdag 2 februari 2011

Träningsmusik

Jag behöver lite hjälp med bra musik till träningen. Nåt med fart och nåt som peppar att köra på! Har ni några favvisar så var snäll och skriv dom som kommentar!

Här kommer mina:

* Gonna fly now (rocky theme)
* Run the show - Kat de Luna feat. Busta Rhymes
* Survivor - Destiny's Child
* La La La - September

Har några fler på min playlist men ovanstående är favvisar, spec Rocky-låten. Ser framför min hur han springer uppför trappan .Brukar avsluta med den låten och köra järnet =)

2 kommentarer:

  1. Bara så du vet..... JAG kommer stå utmed banan på tjejmilen(eller vad det nu var du skulle ta dej runt)... & gasta & hejja & sporra & ropa, allt för att du ska orka till mååååål!! Ska nog kunna få hit Johanna oxå :0)....
    Hua, blir svettig bara att läsa hur duktig du är:0).... Hoppas livet vänder lite, så ska jag ta tag i lite extra kilon oxå... Tills des, stoppar jag ner handen i godis-skålen igen :0).....
    KRAAAAM/Kia

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Skoj med en träningsblogg !

    Just nu går skaka rumpan men minns nu inte vad snubben heter. Jag får extra energi när jag hör den. ska fundera mera. Återkommer.

    SvaraRadera