tisdag 15 april 2014

Äntligen lite mer minus

Vågen är min vän igen. Konstigt med min krop just nu. Ligger still i vikt i ett par veckor och sen över en natt så tappar jag ett kilo typ. Började noja att det va jag som åt fel eller för mycket men nu fick jag beviset att så inte var fallet. 

Ny vikt: 64,2 kg (-1,0 kg)

Mått:
Midja: 75 (-2 cm)
Mage: 92 (-1 cm)
Rumpa 100 (+/-0) 

Allt känns rätt och bra igen och motivationen är på topp. Kan behövas nu i påsk när det är godis både här och var, men jag har bara ätit godis en gång i år (i början på februari när jag kände mig deprimerad över att bebis aldrig kom) och jag har inga planer på att äta nåt onyttigt innan åtminstone 10 kg är borta! 

3 kommentarer:

  1. Riktigt grymt!! Graattis och kämpa på! Du gör ett riktigt bra jobb och är impad att du får allt att gå ihop med familj, barn och träning!

    SvaraRadera
  2. Looking good!
    Jag installerade endomondo igår och var helt klart tvungen att ut och promenera kl 21:30 igårkväll... men det såg såå mycket bättre ut!!
    Du får spana in den någon dag!
    Kraam

    SvaraRadera