söndag 6 april 2014

Förmiddagsträning

Idag fick jag till ett riktigt träningspass. Började med att gå ut på en promenad. Hade med mig vagnen men gick ner till banvallen där det är asfalt och ganska plant. Gick en bit och sen joggade jag 2,5 km ungefär. Satan va jobbigt det är att springa med vagnen, försöker ha ett mantra "bra träning" i huvudet för det känns verkligen tyngre för benen men det gör inte det hela lättare ;-) avslutade med att gå hem. 
Väl hemma skulle bebisen åka med sin far i några timmar och stora barnen sköter sig ganska bra själva så jag fortsatte mitt pass med först exetubes och sen provade jag på lite swingar med kettlebells och körde även lite rygg och mage. Sen stretchade jag och drack en proteinshake. Min första shake faktiskt och jag har varit livrädd att den skulle smaka skit, men den va god faktiskt!! Lite konstig eftersmak men absolut inga problem att dricka den! 

Mitt pass hemma:
Exetubes: 
3*10 axel, triceps, biceps, skuldror

Kettlebells:
3*15 swing
10 halo
15 eighty eight

Sen började barnen kräva uppmärksamhet, men det va riktigt kul och nu ett par timmar senare sitter jag i soffan och känner att både ben och armar är riktigt stumma, skön känsla :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar