måndag 9 maj 2011

Nöjd, förbannad och mätt

Jag sprang i mål på 23.52!!! Jag kunde inte riktigt tro det, men sen såg jag att banan bara mätte 4,3 km så helt otroligt var det inte. Jag hade till och med kunnat springa snabbare om inte alla idioter hade varit i vägen.
Det fanns många startgrupper springa fort a&b, springa, jogga fort, jogga, gå och strosa tror jag. Tror ni inte att det står tanter i första startgruppen!?! Utmed banan blev jag bara mer och mer vansinnig! Jag till och med röt åt några och suckade högt varje gång dom var i vägen. Fick mer eller mindre zickzacka hela banan och tycker att det är oerhört respektlöst mot dom som faktiskt vill springa och få en bra tid att göra så.
I övrigt var det en riktigt trevlig tillställning, det var sjukt mycket folk men trevlig stämning :-) picknick-påsen var över förväntan och nu när jag sitter och väntar på bussen känner jag mig mätt och lite stum i benen!
Längtar hem till min säng och till familjen...

3 kommentarer:

  1. bra jobbat! du är gryyyyym! :)

    SvaraRadera
  2. otroligt bra jobbat!
    Du är skitsnabb ju!!! jag är imponerad!

    SvaraRadera
  3. Haha! Kul med en till som suckar högt åt folk som är ivägen på lopp! :D

    SvaraRadera