söndag 8 maj 2011

Kropparna i trim

Igår morse var jag ute på en löprunda. Jag la ihop 2 korta rundor som tillsammans mätte 8 km! Det sköna var att det var absolut inga problem. Jag kände hela tiden att jag kan springa hur länge som helst idag. Jag tog det visserligen ganska lugnt eftersom det var första gången men är ändå rätt nöjd med tempot (6,14). Sprang i 50 min utan att stanna (eller jo 2 ggr för att hoppa in och ur en hage med kossor) men nu vet jag att jag kan :-)
Hade inte med mig farthållaren Jonas utan det var bara jag, min iphone och mina tankar :-)

Imorgon(!!!) är det redan vårruset och jag drömde en sån mardröm inatt. Jag drömde att jag kom på kl 16.30 att det var vårruset samma kväll (i Gbg, många mil härifrån) så det var bara att slänga ner kläderna i en väska, strunta i att jag skulle åka buss och sätta mig i bilen. Halvvägs dit kommer jag självklart på att jag har glömt min nummerlapp :-( sen vaknade jag och kämpade i flera min med att komma på vilken dag det var och om det var nåt jag skulle komma ihåg att göra! Puh vilken pers säger jag!!

Skickat från min iPhone

1 kommentar: