söndag 8 maj 2011

På tisdag...

Då börjar jag och grannen Kia (som är tokig nog att gå med på detta) med sjukhusdieten! På test och för att se hur det går/hur länge vi klarar oss utan choklad, pizza och dyl ;-)
En vecka ska man väl palla med??
Anledningen till att vi inte börjar imorgon som alla andra (måndag är väl den typiska dagen att börja banta??) är ju att jag ska springa vårruset... jag tror inte att detta är den ultimata uppladdningen ;-)
Det ska iaf bli spännande att se om detta ger nåt resultat med tanke på mina sista kilon som inte vill försvinna riktigt..
Imorgon ska alla inköp klaras av, på tisdag morgon blir det frukt till frukost (hur ska jag klara mig utan mina mackor till téet) och sen ska det kokas soppa ;-)
Bara en vecka kvar till bikiniform alltså!1 (Jaja vi får väl se ;-) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar