onsdag 2 januari 2013

Step up inför vårterminen

God kväll!!
Jag har jobbat hela dagen... När jag kom hem var det nattning av barnen, städning av köket och ett step up pass som skulle fixas. Är ute lite i sista sekunden, ska köra genomgång med dom andra ledarna imorgon. Har haft vissa delar av passet klart i hjärnan men nu var jag tvungen att få ihop det på riktigt. Det gick bra iallafall och jag är riktigt nöjd än så länge. Har gjort grundpasset och så kommer jag lägga på en ny övning varje gång.

Det blev ingen träning igår igen :-( Mådde lite illa igen, vet inte varför. Är det omställningen med mindre kolhydrater som jag reagerar på?
Idag har jag mått bra iallafall men varit väldigt hungrig! Ätit några fler mål fast mindre och det har känts bra :-) imorgon blir det mer jobb och sen medelgympa plus mitt step up-pass så då blir det hårdträning! ;-)

3 kommentarer:

  1. Kul att göra pass sådär. Men det måste vara svårt. :) Gött att det gick bra iallafall.

    SvaraRadera
  2. stepup.. låter kul :) bara varit på 2 steppass..
    haha jag är också alltid ute i sista sekund när de gäller att göra mina pass.. slängde ihop ett igårkväll som ska hållas nu på lunch, får se hur de blir :D

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det "bara" är omställningen och ingen influensa eller något sådant!

    Svar:
    Ojdå, här festades det märker jag;):P
    Nä, lite seriöst så är det rätt skönt att bara chilla lite och mjukstarta året:)

    SvaraRadera