onsdag 9 januari 2013

Dagens löpning

Sprang på löpbandet en sväng ikväll! Tog en celsius och kände mig rejält peppad. Kanske lite för mycket visade det sig! Efter 20 min såg jag några stjärnor och kände mig lite yr. Skulle tro att det är bristen på kolhydrater som tar ut sin rätt kanske?! Man vänjer sig hoppas jag! Jag tog iallafall en minut joggning i lugnt tempo och sen kändes det mycket bättre!

Dagens resultat:
Tid: 30 min löpning + 15 min pw
Distans (endast löpningen): 5,16 km
Tempo: 5,49 min/km

Jag har legat runt 6-tempo hela vintern och haft svårt att ligga under men nu kunde jag pressa mig lite extra. Jag är verkligen nöjd att jag köpte ett löpband! Det har inte blivit jättemånga turer på det men hade jag inte haft det så hade det inte blivit nån löpning nu i vinter alls, det kan jag lova!

Tjohej!

2 kommentarer:

  1. Kan tänka mig att det är toppen att ha ett eget löpband, framförallt när man har barn. :) Bra jobbat. :)

    SvaraRadera
  2. Oj! Att se stjärnor är inte bra! Var försiktig!:)

    SvaraRadera