fredag 25 januari 2013

Vågen

Min våg verkar helt ha flippat ur. Kanske har den fått en smäll för mycket, men den har varit så konstig hela veckan och visat konstiga siffror. Idag visade den 3 olika siffror beroende på vart jag ställde den. Därför kör jag nåt slags genomsnitt. Det blir ett plus denna veckan! :-( 58,4 kg (+0,3 kg) och min kropp verkar ha väldigt svårt att gå ner i vikt just nu. Väldigt mycket sötsug denna veckan. Det känns lite hopplöst om jag ska vara ärlig.
Jag har inte haft mycket mat-motivation denna veckan och åt till och med chips häromdagen. Det blir inte så mycket träning denna veckan heller. Barnen har blivit sjuka igen och jag ska jobba hela helgen.

Lite bitter just nu faktiskt :-/

2 kommentarer:

  1. Prova byt betteri.. Min höll på att tjura på.. bytte batteri å denblev glad igen :)

    Om de är till nån tröst så har jag inte kunnat träna normalt på två veckor.. och tänkte tvinga mig själv att vila hela nästa vecka oxå.. Så jag ser framför mig hur musklerna förtvinar å magen växer..

    Ta nya tag när du finner motivationen.. En lite viktuppgång dör man inte av.. men jag vet.. de är som en käftsmäll!!
    Kram på dig och hoppas familjen kryar snart!

    SvaraRadera
  2. Förstår att det känns tufft. Men det är okej att ha dåliga veckor ibland. Bara att ta nya tag nästa vecka. :) Hoppas barnen mår bättre!

    SvaraRadera