lördag 19 januari 2013

Kursdags!

Tidig morgon på väg till Gymmix-kursen!

För att dra allt lite snabbt så har det varit en väldigt bra dag. Luften gick lite ur mig när min granne som också skulle gå kursen ringde imorse med vinterkräksjukan men det vände väldigt snabbt för det var mycket trevliga deltagare med på kursen och jag kände mig snabbt som en i gänget!

Vi startade igång med lite teori. Pratade om rörelseskolning fram till 11.30 ca och sedan körde vi ett träningspass. Det var vår kursledare som körde ett medel gympapass. Fast medel vet jag förstås inte, då får dom medelpass jag varit på innan byta namn ;-)
Vi lunchade innan vi fortsatte med styrke och rörlighetsträning. Gjorde en hel del övningar innan vi gick över till att prata om musik och hur man ska använda musik i sina träningspass.
Vi avslutade dagen med ett träningspass då vi alla stod i ring och ledaren ropade ett namn och då skulle man ställa sig i mitten av ringen och leda en övning som passade musiken. Shit vilken blackout man fick när man inte var förberedd men det gick bra till slut.

Imorgon bitti väntar 3 timmar anatomi så nu måste jag sova! Känner mig väldigt slut i både kropp och hjärna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar