fredag 18 januari 2013

God morgon!

Denna veckan har varit fullt ös, får börja vänja mig vid det nu! Långa dagar på jobbet och trötta kvällar. I onsdags var planen en powerwalk med grannen men efter att lilltjejen kom hem från dagis med vinterkräksjukan så ställde jag in för att kunna vara med lillan när hon var dålig, då behövs mamma lite extra!!

Igår var vi ute med jobbet, jag struntade i min GI för en kväll och det ångrar jag kan jag säga. Dels kände jag vid maten att potatis och bröd är verkligen inget jag saknar och det känns bara som utfyllnad och idag...! Jag känner mig jättekonstigt i magen. Hungrig och svullen på samma gång!

Nu hoppas jag att Kerstin blir frisk för i helgen åker vi till Falkenberg. Jag ska på gymmix-kurs och barnen ska leka med mormor och morfar. Mer om det senare, nu ska jag slänga i mig min turkiska yoghurt och en celsius innan jag fortsätter jobba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar