söndag 13 januari 2013

Tystnad

Här har det varit tyst i några dagar. Jag har haft en intensiv arbetsvecka med bara en ledig dag + sjuka barn här hemma. Planen var gympa i torsdags men det fick ställas in efter att vinterkräksjukan gjorde ett besök hos sonen. Jag ville inte gå och smitta någon ifall jag hade det med. Borde egentligen gått ner i källaren och sprungit men det var svårt att ställa om så det blev tv-soffan istället! Efter det spårade mycket ur. Slarv med maten och ingen träning i brist på tid.
Idag har jag iallafall kommit igång igen. Terminens första step up pass var ikväll och allting gick jättebra. Nästa vecka kan vi redan lägga på lite nya övningar och det ska jag kika på i veckan.
Jag tänkte även köra lite detox i veckan för att rensa systemen lite men det får bli en dag när jag är ledig!
Nu ska jag duscha och sova, ska vara på jobbet kl 07.00 imorgon...

1 kommentar:

  1. Sådant händer!:)
    Kan du inte berätta lite mer om detox? Jag är lite sugen men har aldrig testat...

    SvaraRadera