söndag 20 januari 2013

Glömde

Jag glömde rapportera från vägningen i fredags. Det blev föga överraskande inget minus men jag är nöjd med min nolla iallafall. Bästa gång vill jag ligga på 57 nånting men då gäller det att verkligen inte fuska mer nu!
Träning blir det ju nu i helgen men måste även tänka på maten!

Jag pratade lite om detox sist men det har jag inte riktigt hunnit med. Någon frågade lite och ville att jag skulle berätta mer. Det finns olika sorter och jag har framförallt provat på 2 st. Ett te som heter Fitné och som finns att köpa i asiatiska affärer (oftast). Det rensar ut väldigt effektivt. Man dricker på kvällen och dagen efter får man springa på toaletten några gånger.
En annan sort provade jag för knappt ett år sedan (sök detox här på bloggen om du vill läsa ännu mer om det). Det köpte jag på hälsokosten och var en vätska som man blandar ut med 1,5 liter vatten och ska drickas under hela dagen i 20 dagar. Då hände inget spec förutom att man drack väldigt mycket och fick springa på toa för det men inget annat. Jag gick ner lite i vikt men vet inte om det berodde på detoxen eller om det var för att jag inte åt vetemjöl och socker under denna perioden.
Om jag ska detoxa snart så blir det téet, snabbt och smidigt men som sagt. Kan vara bra att vara ledig från jobbet dagen efter kanske?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar