onsdag 11 maj 2011

Dag 2

Grönsaksdagen har varit ganska trist måste jag erkänna. Fruktdagen var bättre, där kunde man lyxa till det lite med exotisk frukt, melon eller jordgubbar. Grönsaker däremot... Jag gillar grönsaker men mest sallad, gurka, tomat.. Det vanliga. Då finns det inte så mycket spännande att göra.
Fick ju förresten äta en bakpotatis idag, men tror att det var nåt galet med min :-( hade inne den i ugnen i 1,5 timmar och den var ändå inte klar i mitten, men alldeles för färdig runtomkring. Den blev misslyckad, men jag åt det som gick med lite gott vitlökssmör på :-)
Tog en morgonpromenad med stavarna idag med, det var skönt men man känner att energin inte är på topp! Imorgon ska det ev bli av med en löprunda och det ser jag fram emot. Vill ju inte tappa all kondition under dieten för det vore det absolut inte värt!!!
Nu ska jag äta upp resterna av min sallad, dricka en kopp te och ev äta en avokado sen hoppas jag att jag somnar mätt och belåten :-)

2 kommentarer:

  1. WHAT!! Var din potatis oxå knas?? Våra var inne i ugnen, 200-220 grader, efter 1,5 tim, var dom tokfärdiga runtom men inte i mitten!! Snacka om att vi följer varann åt i HELA dieten:0)..... hehe.
    KRAM/ Din tokiga granne:0)

    SvaraRadera
  2. Jätte bra jobbat! Hoppas de går bättre idag!

    SvaraRadera