tisdag 22 april 2014

Stå sitt kast

Veckans vägning blev något av en besvikelse faktisk. Eller besvikelse är kanske fel ord. Jag var ju lite fuskig i helgen med maten så jag får kanske skylla mig själv..? Ibland kan dock fusk fungera lite som en språngbräda när vikten står stilla. Tillåter man sig att fuska lite med maten så kan kroppen få extra energi att förbränna.. Kanske bästa vecka..
Det blev ändå ett minus, men ett liiiitet sådant.

Ny vikt: 64,1 kg (-0,1 kg)

Nya mått: 
Midja: 75 (+/-0)
Mage: 89 (-3 cm)
Rumpa: 99 (-1 cm)

Måtten är jag däremot väldigt nöjd med. Det är ju framförallt magen jag vill bli av med och 3 cm på en vecka är riktigt bra. Jag har till och med slarvat lite med magövningarna men nu ska jag bli bättre på det denna veckan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar