fredag 4 april 2014

Veckans träningsapp - runmeter

Den andra träningsappen jag tänkte tipsa om är den jag använder när jag är ute och går/springe/cyklar eller vad jag nu gör. Det finns en uppsjö av sådana appar där ute men detta är den jag har fastnat för. Framförallt så beror det på att den mer eller mindre aldrig har krånglat. 
Den kostade 38 kr när jag köpte den men då sparar den obegränsat med data från alla dina turer, de flesta andra gratisvarianter sparar oftast bara de tre senaste... Den mäter distans, tid, pace, kalorier, höjd och massa mer. Man kan ställa in intervaller och det finns färdiga träningsprogram inför tex en mil eller en halvmara. Sen finns det ytterligare en massa häftiga diagram och så vidare som är lite för avancerade för mig, men den har allt man kan önska sig och mer! Den har mycket bra recensioner på applestore och är en av de mest avancerade gps-apparna som finns. 

Vi har alltid kommit bra överens jag och runmeter!! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar