fredag 15 april 2011

Stolt

Jag är så stolt över mig själv. Jag tränar fortfarande och har inte tröttnat än!! Mycket beroende på framtida lopp så jag KAN inte sluta träna ;-) igår anmälde jag mig till vårruset i GBG 9 maj och det börjar närma sig! Detta firade jag med en 5 km runda.
Det känns riktigt bra just nu. Har fått upp tempot och springer inte joggar! Tempot ligger runt 6,12 min/km och det vill jag ju få ner ytterligare men just nu känns det bra. Ska ev springa en lite längre runda idag om jag får ihop allt.
Idag har jag förresten skitont i min högra axel. Antagligen spände jag mig när jag sprang igår och så har jag sovit illa, riktigt ont gör det! Ska duscha varmt nu och om det inte hjälper får jag värma vetekudden!
Ha en bra dag/helg alla :-)

Btw så visade vågen äntligen ett liiitet minus idag (även om jag inte har ändrat så mycket) -0,3 kg blev det iallafall :-)

Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. Jag får jätte ont i min högra axel när jag springer oxå.. Sjukt skumt!!

    Men jag tror man har ett lungfästa där. kan bero på de!!

    Käpa på!! Skitduktig är du!!

    SvaraRadera
  2. samma här med axeln.... knepigt!
    måste komma igång nu med!! du kommer kicka mitt arsle på alla tre loppen!!

    SvaraRadera