onsdag 6 april 2011

Lyxlunch

Mm va gott det var. Tog en lång härlig lunch idag efter storhandling på Ica. Orkade inte laga mat när jag kom hem eftersom jag redan va hungrig i affären så jag gick lös på salladsbuffen! Satt med den riktigt länge och läste ett nr av topp hälsa som jag hittade i källaren, från 2009 tror jag, helt oöppnad :-)
Vet ni sen då? I eftermiddag gav jag mig ut på en ny runda. Har gått den åtskilliga ggr men inte sprungit (det va den jag vände på häromdagen för att den va så isig). Nu gick den bra att springa även om den va lite lerig på sina ställen! Iaf så kände jag mig helt slut i benen, jag hade motvind större delen av tiden och ville bara stanna. Trots det så sa iphonen att jag sprang ganska fort vilket sporrade mig och när jag kom hem hade jag nytt rekord :-) 5 km på 31.09 och snitt på 6,17 min/km :-) inte konstigt att det kändes i benen då kanske! Väl hemma gjorde jag åter mina magövningar även om jag idag hade 2 barn över mig som förstörde det lite ;-) på tal om det, shit vad ont jag har idag!! Aj aj aj! Vill inte ens hosta för då gör det så ont, träningsvärk Alabama!!! Ladda hem appen, den verkar bra än så länge iaf!

1 kommentar: