lördag 9 april 2011

Storm

Nu har det varit 2 dagar som jag inte har gett mig ut alls men med en god anledning - det har varit näst intill storm ute! Har jag då åtminstone gjort mina magövningar och ätit bra? Nej och det är oftast så med mig. Det är som en på och av knapp. Träna och äta bra el inte träna och äta onyttigt. Det har varit både chips och choklad men maten har varit bra. Vikten står iaf still på mina stadiga 61,6 kg och har ingen direkt motivation att ta tag i mina sista kilon. Jag är mest nöjd att träningen går bra och att jag inte går upp.
Idag på förmiddagen tänkte jag iaf ge mig ut på en runda!!!

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Är det storm ute så får man faktikst skippa träningen!

    Igår regnade det så jag fickk snällt gå i spöregn. Gissa att jag var blöt. När jag kommer hem så kommer solen fram!!!

    SvaraRadera