söndag 17 april 2011

Träningsveckan v.15


  • Måndag: ----------------------

  • Tisdag: Prommis till och från dagis (30 min), Sprang "rundan" på 24,40 (6,13 tempo)

  • Onsdag: Prommis till och från dagis (30 min)

  • Torsdag: Sprang 5 km på 30,44 min (6,12 tempo)

  • Fredag: ----------------------

  • Lördag: ----------------------

  • Söndag: Sprang6 km på 37,43 min (6,26 tempo)

Hyffsat nöjd ändå men har svårt att få till helgerna.. Då slappar jag! Har även blivit en del korta pass denna veckan men va lite kul att springa "rundan" (4 km) på rekord-tid =) Ska försöka få till en ny runda på ca 7 km nästa vecka och se om jag orkar ta mig runt den ;-)

1 kommentar:

  1. Vad roligt det är att följa din träning. Jag tycker du är superduktig och tror att du kommer klara alla loppen kanon!!!

    Vad använder du för "träningsredskap" när du springer? (typ klocka, pulsmätning mm). Har du tips på någon bra klocka?

    Jag ska oxå springa tjejmilen och har börjat träningen så smått. Har sprungit den en gång tidigare för något år sedan. Superkul men nu ska jag putsa till tiden ordentligt :)

    SvaraRadera