tisdag 26 april 2011

Jisses

Igår fick jag sällskap på löprundan, det var grannen Jonas lite längre ner på gatan som ville hänga på. Jag tackade glatt jag även om jag blev skitnervös! Springa med någon annan som dessutom är kille!!! Skulle jag orka hänga med i hans tempo?
Det gick faktiskt över förväntan! Det gav mig en extra sporre att öka på lite och jag förbättrade min tid på 6 km med nästan 2 min!!! Tempot blev 5,57 min/km och detta var första gången jag var under 6. Känner mig riktigt peppad och nöjd!!

Hade lite funderingar på att ge mig ut idag men har gått 2 st 30 min promenader ist och imorgon blir det powerwalk med stavar och mamma :-) på torsdag kväll blir det åter en runda med Jonas och i helgen ska jag nog prova på att springa en mil(!!!) vi får se :-)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar