söndag 8 juli 2012

Nytt tempo-rekord 2012

Äntligen kom jag under 6-tempo totalt!! :-) Jag kämpade och det gav utdelning! Man kan alltid pressa lite mer än man tror!! :-)

Vi är i Falkenberg och firar in första veckan på semestern! Här är det skönt att springa. Det är plant, till skillnad från hemma. Vädret är ofta bra och man är inte lika trött på miljön även om jag kan Falkenberg ganska bra vid detta laget.

Jag skulle eg gett mig ut på intervaller men Kerstin gav mig sovmorgon till 08.30 sen fanns inte så mycket tid men jag satsar på imorgon!! :-)

Inför sommaren kommer även en sista viktrapportering. Ny vikt blir 58,1 kg (minus 0,1 kg sen förra veckan). Nu under semestern kommer jag inte använda shape up utan hoppas att min träning gör att jag står stilla i vikt och så ska jag självklart tänka på vad jag äter men inte vara lika strikt som i vanliga fall!!

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera