tisdag 3 juli 2012

Inget stoppar mig nu!

Ikväll sprang jag milen för första gången i år!! Det gick lättare än jag trodde även om jag var bra trött de 3 första kilometerna och de sista 100 meterna. Däremellan gick benen ganska mycket av sig självt och jag kunde springa och filosofera och njuta en hel del! :-)
Jag tog det lugnt för att säkert veta att jag skulle orka hela vägen men nästa gång kan jag nog putsa tiden lite. Hade även problem med att sport-BHn skavde och jag har riktiga sår av det märkte jag. Det var även ganska varmt och det börjar bli lite akut med ny vattenflaska till vätskebältet.
Nu ska jag hoppa in i duschen och ta mig nåt att äta innan jag hoppar i säng!

Btw så är det väldigt skönt att ha klarat av veckans långpass. Ett kortpass och ett intervallpass är kvar att beta av + 2 andra pass av valfri kaliber!

2 kommentarer:

  1. Visst är det roligt när man har klarat ett mål?
    Det kommer att gå så bra på Tjejmilen :)
    kram

    SvaraRadera