söndag 8 juli 2012

Träning i veckan

Veckan blev verkligen inte som jag hade tänkt mig! Fick till ett långpass och ett kortpass men inga intervaller tyvärr!!

Måndag: Vila (vi var på Liseberg)
Tisdag: Spramg 1 mil i 6.17-tempo
Onsdag: Promenad planerad som slutade i grillkväll med vänner.
Torsdag: Intervaller inplanerat men slutade i 7 km med min hare. 6.04-tempo
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: 5 km i 5.07-tempo

Nästa vecka är planen nåt såhär:

Måndag: Intervaller
Tisdag: Vila eller ev promenad
Onsdag: Löpning (1 mil?)
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: Löpning
Söndag: Löpning

Med en semestervecka utan planer har jag ingen aning om hur nästa vecka ser ut men jag hoppas på 5 pass. 1 av dom ska vara uppåt milen, 1 kortare pass och 1 intervallpass (2 valfria!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar