måndag 16 juni 2014

Träningen v.24

Måndag: promenad 60 min
Tisdag: promenad 50 min + långdistans löpning 13 km på 1.19.07 (6.05 tempo)
Onsdag: -
Torsdag: backintervaller 
Fredag: -
Lördag: -
Söndag: promenad 60 min + snabbdistans löpning 5 km på 25.14 (5.03 tempo)

Pw: 11,69 km
Löpning: 18,01 km

Ingen toppvecka direkt. Vi hade dop i lördags så träningen blev lite bortprioriterad. Man kan inte göra allt helt enkelt. Däremot är jag. Riktigt nöjd med 2 av passen. Dels långlöpningen och dels i söndags när jag satte nytt rekord på 5 km. Så skönt med lite olika pass och detta upplägget passar mig utmärkt! Det blev ingen ren styrketräning denna veckan men jag fick in en del efter passen åtminstone!
Veckan som kommer blir inte heller lätt, midsommar och vi åker bort. Löparskorna följer med till Järna och jag har sprungit där tidigare så det ska nog gå bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar