torsdag 19 juni 2014

Tomt i kylskåpet

Sitter vid frukostbordet. Inte lätt med frukosten idag. Favoriten turkisk yoghurt var slut. Likaså skinkan och osten så ngt kesobröd lockade inte heller. Det blev kesella utblandat med fun light för smaken och 2 stekta äggvitor. Man kan inte klaga på för lite protein i denna frukost iaf ;-)
Vi åker till Järna idag för att fira midsommar med svåger, svägerska och deras barn. Ingen ide att handla då, man får ta det som finns. Jag packar med löparskor och promenadskor för jag tänker träna. Sist vi var där på midsommar sprang jag flera gånger. Finns ett elljusspår där jag tänkte köra backintervaller till exempel. Har inte sprungit någonting denna veckan så jag känner att ett par gånger måste jag nästan komma iväg. Styrkepass och 2 promenader har jag iallafall bakom mig i veckan och igår övade vi inför sommargympan. Känns som ett bra pass och det ska bli spännande att se om det blir lika poppis som förra året. 

Nu är det dags att börja packa, väldigt sällan jag är så här sent ute och konstigt nog känner jag mig inte ens stressad över det. Brukar vara i upplösningstillstånd flera dagar i förväg, hatar att packa..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar