måndag 16 juni 2014

Läget i allmänhet och tankar

Det är svårt att hitta tiden till bloggen ibland men jag försöker verkligen. Jag skriver mest för mig själv, för att få motivation och för att kunna gå tillbaka och minnas. Därför är det viktigt att jag skriver, blir galen på mig själv ;-) 

Jag har stått still i vikt, lägger ingen större vikt vid det nu innan midsommar. Det var svårt i förra veckan när vi hade dop här hemma med allt vad det innebär. Det var bakning och provsmaker, smörgåstårta och godis. Köpte till och med pizza/kebab en kväll. Jag som var jättesugen på pizza tog faktiskt en kebab i bröd, slängde brödet och åt kött och sallad så det var inte så illa trots allt. Så då är jag nöjd att jag inte gått upp i vikt iallafall. Efter midsommar däremot får det bli lite ändring. Då är det visserligen inte långt kvar till semester, bara en vecka men jag hoppas att vi ska hålla oss ganska bra under semestern med, iallafall när vi bara är hemma. 

Det hade hänt lite på måttbandet sist jag mätte däremot:

Midja: 72 cm (-2 cm)
Mage: 84 cm (-2 cm)
Rumpa: 94 cm (-3 cm)

Det är nästan en månad sedan jag mätte ordentligt så det är inte på en vecka dessa fina resultat. 

För övrigt funderar jag lite över att byta bloggportal. Vet inte vad någon annan skulle kunna ge mig som inte finns här men jag kikar runt lite. Skulle vara kul ned lite annan design och jag kan inte det där själv... Det är nog det jag är ute efter..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar