tisdag 24 juni 2014

Saltå

Min svägerska Karin driver ett kafé i Järna. Det heter café genuin och ligger vid saltå kvarn. Det är helt ekologiskt och dom har fått många fina priser och utmärkelser för sina bakverk. Har ni vägarna förbi i sommar så kika in där!
I söndags tog Karin med oss till sitt fina kafé för lite fika och då passade jag på att gå in i saltås egen butik som ligger precis bredvid. Där säljs alla deras produkter till ett lägre pris. Vi kunde dessutom plocka ihop varor och få till Karins härliga rabatt (50%). Ett riktigt kap så jag plockade en massa saker. 

Linser, bönor, olivolja, balsamico, honung, linfrön, quinoa, nötter och så blev jag väldigt glad när jag hittade frystorkade jordgubbar och blåbär. Tänkte använda det nästa gång jag gör granola! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar