måndag 9 juni 2014

Träningen förra veckan

Måndag: 90 min promenad
Tisdag: -
Onsdag: hemmaträning med kettlebells bland annat + 50 min promenad
Torsdag: promenad 60 min + backintervaller
Fredag: - 
Lördag: 60 min promenad
Söndag:  70 min promenad + löpning 1 mil på 54.56 (5.30-tempo)

Pw: 37,26 km
Löpning: 10 km

Så förra veckan blev det 2 träningsfria dagar men flera dagar med dubbelpass. Lite dåligt med löpning men mer promenader än vanligt. Fick även till hemmaträningen och i lördags efter promenaden körde jag en hel del styrka också. De träningsfria dagarna var inte direkt slappardagar. Både Ullared och storstädning hemma stod i vägen för träningen och en massa andra roliga saker så det fick vara värt det!
Veckan som kommer är sista veckan som dom stora barnen går på dagis sen har dom sommarlov. Då blir det ännu lite svårare att få ihop träning men det ska väl gå det med. Ska tänka ännu mer på att få in styrka kommande veckor...

1 kommentar:

  1. Snart drar ju gympan igång igen också!
    Vi kan ju köra styrka på gräsmattan framför huset också! ;)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera