torsdag 8 maj 2014

Torsdagsintervaller

Det har nästan blivit en rutin nu med intervaller på torsdagar. Känns som en bra dag för det, onsdagar eller torsdagar. Något av det :-) 
Jag körde exakt samma upplägg som sist och det kändes bra. Kommer köra någon/några gånger till innan jag ökar eller ändrar känner jag. Kände mig inte helt färdig eller illamående som sist så ett litet framsteg iallafall. Efteråt körde jag armhävningar efter ett program och mellan seten körde jag mage och ben. Avslutade med en yogaövning "sun salutation" för när jag åker med Evelina till playitas så kommer hon "tvinga" med mig på yoga så jag måste börja sträcka ut kroppen lite ;-) och övning ger ju färdighet sägs det... 
Efter träningspasset käkade jag lite keso. Har alltid avskytt det innan men nu börjar man tröttna lite på kvarg så jag köpte hem för att testa och det gick ju helt klart att få ner även om det inte var någon stor njutning för smaklökarna. Köpte vanlig naturell och tänkte höra om någon har tips på hur man kan göra den lite mer spännande (utan för mycket jobb. Eller hur smakar dom smaksatta? Nåt att ha? 

Tjo sålänge! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar