måndag 12 maj 2014

Förra veckans träning

Måndag: pw 45 min
Tisdag: löpning 4,9 km på 32.13 (6.34 min/km)
Onsdag: pw 45 min
Torsdag: intervaller på bandet 
Fredag: -
Lördag: hemmaträning + pw 65 min
Söndag: pw 60 min + löpning 5.05 km på 29.14 (5.47 min/km)

Pw: 23,62 km
Löpning: 9,96 km

Det blev lägre distans på både löpning och promenader men jag har haft lite mer att göra denna veckan plus att vädret verkligen inte varit det bästa. Jag är ändå nöjd med min vecka. 3 löppass (1 intervall och 2 vanliga) är det jag just nu eftersträvar plus 1 styrketräning och så många promenader jag hinner med. 
Träningsvärken är nu ännu värre efter gårdagen men jag sitter just nu och försöker samla energi till att gå en promenad i regnet... Finns en del andra måsten att klara av med... Vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar