lördag 17 maj 2014

Update

Snabb uppdatering. Ligger i sängen redo att sova...

- vågen var elak och visade ingen förändring på vikten denna veckan. Måttbandet visade däremot 1 cm på alla 3 mätpunkter (midja, mage, rumpa).

- eftersom jag "bara" har gått ner 9,5 kg och inte de 10 jag skulle gå ner så skulle jag egentligen skjutit upp "fuskhelgen" till nästa helg men jag struntade i det. Godis, en kaka, lite pommes och idag tortillas har slunkit ner. 

- jag har mått ganska dåligt efter mina fusk, mest psykiskt. Lite ångest hade jag imorse så nu ska det bli skönt att gå tillbaka till striktare livsstil. Man mår ju inte bra av att äta socker, det märker man tydligt när man är ifrån det ett tag. 

- jag har gått från att avsky keso till att älska det, längtar till mellanmål :-)

- igår (fredag) blev det ingen träning.., fick inte ihop det! 

- har beställt klipptid! (Första belöningen på delmålet)


Tjohej det va allt för idag, nu sova. Imorgon startar dagen med en långpromenad med Evelina. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar