söndag 4 maj 2014

Kvällens pass



Igår var jag på min kompis jennis 30-års fest. Grymt kul, nästan träningsvärk i magen idag av allt skratt. Det blev en del alkohol och kanske ännu mer kolhydrater under gårdagen så dom skulle förbrännas ikväll. Hade länge beslutsångest om vad jag skulle träna. Ville springa men samtidigt hade jag ångest över att jag inte kört någon styrka i veckan så jag kombinerade dessa två på ett ganska bra sätt tycker jag. Mitt enda "problem" är min tävlingsinstinkt. Jag skulle värma upp lite på bandet och springa lite var tanken men efter bara 5 min kommer tankar som att jag måste sätta rekord eller springa en viss sträcka på en viss tid. Pressa mig själv nästan på gränsen så att jag inte skulle kunna köra övningarna sen. Det är lite jobbigt, måste försöka jobba på detta! Jag sprang iallafall 4 km på 24 min ca (6 min/km). Efter att jag hade fått ner pulsen lite och slutade må illa så körde jag mitt hemmapass med vissa ändringar. Tex så hittade jag inte mina exertubes (antagligen barnen som har tagit och lekt "träning") lade istället till ab workout och armhävningar enligt en app jag ska berätta om en annan dag. Orkade inte höja några övningar men nästa gång kan det nog bli lite ändringar, antingen i vikt eller reps. 

Sammanfattning:
Total träningstid: 90 min
Kcal: 735

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar