fredag 30 maj 2014

Backintervaller

Det är så skönt att springa av sig lite en fredag innan man sätter sig med grill och annat gott. Jag gav mig ut vid 17-tiden med tanke på lite intervaller. Backe blev det denna gång. Värmde upp med jogg bort till banvallen och vidare till elljusspåret. Där finns en del backar och en av dom valde jag. 



Det är så synd att lutningen inte syns på bilden. Jag sprang iallafall upp och ner 15 ggr. Det gick bra och jag var inte helt slut när dom var avklarade, skulle nog klarat av några till. Så skönt att vara i skogen/skuggan idag när det var så varmt och soligt. 
Sen joggade jag hemåt, tog det lugnt och försökte få ner pulsen och tempot till en skön jogg. 



Hemma väntade grill. Hamburgare (naturligtvis utan bröd) och sallad slungad i creme fraiche chili och paprika. Gott men ganska starkt! Underbara Bacardi breezers till det, så gott en varm sommarkväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar