torsdag 8 maj 2014

Skrivkramp

Ursäkta min lite dåliga uppdatering. Jag har en liten bloggsvacka och vet inte riktigt vad jag ska skriva om ibland och de gångerna jag har inspiration och något att skriva så kan jag oftast inte för då är det något med barnen eller liknande. 
Denna veckan har jag försökt komma ut och göra lite medan barnen är på dagis. Har känt mig seg i skallen och deppig i veckan och jag tror att det beror på att jag väldigt sällan tar mig ut från huset mer än för att motionera. Så denna veckan har jag varit iväg på både det ena och det andra och jag känner mig piggare och gladare. 

Jag kommer att väga mig imorgon och ha fredagar som vägdag numera. Tyckte det var mycket bättre förr i tiden när jag hade det så. Ikväll tänkte jag köra intervaller. I övrigt har det mest varit promenader i veckan förutom i tisdags då jag och grannen Ida sprang en runda ganska sent på kvällen. Benen var trötta och sega och tiden blev ingen höjdare men jag försöker tänka på att man inte måste pressa sig till rekord varje gång, även om denna insikt är väldigt svår för mig så måste jag jobba vidare med detta...

1 kommentar:

  1. Regn, blåst, sent på kvällen, mörkt och jag hade kört styrka på dagen så var tiden ACCEPTABEL! :) Det VAR BRA av oss att ta oss ut överhuvudtaget. Hade inte du sagt till hade jag hamnat i soffan, så det var bättre än det alternativet iaf! Kör på vännen! :)

    SvaraRadera