lördag 10 maj 2014

1041 kalorier

Idag fick jag till ett härligt och rejält pass. Det var inte riktigt planerat men det föll sig så att jag blev själv hemma och bestämde mig för att innan den planerade promenaden med Evelina så skulle jag köra lite hemmaträning.
Jag värmde upp med 10 min jogg på bandet innan jag gick upp och körde mina kettlebells och övrig hemmaträning. Hann inte med hela passet och har inte hittat mina exertubes än så det blev kettlebells, ryggövningar, mage och armhävningar. Sen tog jag en paus på ca 10 min. Jag bytte om eftersom jag inte ville gå ut och bli kall eftersom jag var ganska svettig. Slängde även i mig lite keso för att få lite mer energi. Evelina kom och vi gick en promenad på 7,5 km. Totalt blev detta passet 2 timmar lite drygt. 

Min pulsklocka var nöjd och sade såhär: "Utmärkt! Det här passet förbättrade dina musklers uthållighet och din aeroba kondition. Det förbättrade även din förmåga att stå emot trötthet". 

Snittpuls: 136 (71%)
Maxpuls: 172 (90%)
Kcal: 1041


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar