söndag 4 maj 2014

Veckans träning

Måndag: -
Tisdag: pw 1 tim fm + löpning 7.01 km på 42.10 (6.01 min/km) kväll
Onsdag: pw 40 min 
Torsdag: pw 1 h 30 min fm, intervallträning på kvällen
Fredag: pw 50 min
Lördag: pw 1 h 30 min
Söndag: löpning 4.01 km på 24.22 (6.05 min/km) + hemmaträning ca 60 min

Pw: 36.54
Löpning:11.02

Trodde inte att det var så lite löpning denna veckan faktiskt men ser man på promenaderna så är de nästan dubbelt så mycket som förra veckan och 2 ggr blev det riktigt långa sådana när jag gick med Evelina. Vi har alltid så mycket att prata om :-) det blev ändå 3 löptillfällen om man räknar med intervallerna. Ändå nöjd och jag hoppas att detta håller i sig. Nästa vecka ska jag försöka komma upp i lite längre distans på mina löpturer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar