söndag 2 mars 2014

Sammanfattar veckan

Måndag: promenad till och från dagis
Tisdag: promenad 4 km på 43 min
Onsdag: promenad till och från kyrkis
Torsdag: promenad 4 km på 40 min
Fredag: promenad på 4 km på 40 min
Lördag: promenad på 4 km på 38 min
Söndag: promenad på 4 km på 39 min

Nöjd med promenader varje dag och hoppas att det kan fortsätta så även i nästa vecka. Imorgon är det BVC på förmiddagen när de stora är på dagis och jag eg hade tänkt gå. Om jag hinner så kanske jag kan ta en sväng innan jag hämtar dom vid halv 2. Annars kan jag säkerligen få ihop det senare på dagen... Kanske även kan få till en lite längre runda nästa vecka. Anledningen till att jag har gått samma runda hela veckan är att man får passa på nu för till våren kan man inte gå där då man passerar igenom en hage med kossor. Det är däremot en av mina favoritrundor så jag vill nöta den nu medan jag kan ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar