måndag 17 mars 2014

Det sket sig direkt

Det verkar iallafall som att första dagen denna veckan blir promenadlös. Klockan är visserligen bara 15 ännu så det finns ett litet hopp om senare. Problemet idag var att direkt efter dagislämningen var det bara ca en halvtimme kvar till Holger skulle vakna och äta och en långpromenad mitt i detta är ingen höjdare. Klockan 10 var jag tvungen att åka in till stan en sväng, hade missat lite att mannen fyller år idag... Så in och handla men tänkte att jag hinner ju gå innan jag hämtar på dagis så hinner jag gå en sväng. Naturligtvis tog svängen i stan längre än planerat så var hemma kl 12, både jag och Holger jättehungriga. Blev att stressa till dagis kl 13.30 istället utan någon promenad.
Hoppas att barnen sköter sig ikväll så kan jag ge mig ut en sväng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar