torsdag 27 mars 2014

Nya redskap

Jag har inte berättat att jag håller på att göra ett träningsrum i källaren! Men så är det... I lördags började vi rensa hela rummet som är ett slags hobbyrum/förråd från början. Det stod 4 garderober som jag bar ut till släpkärran och resterande stuvade vi undan lite här och var i huset. 
I söndags köpte vi färg. Blev en mycket färgglad sådan som ni får se när det är klart. 

Idag var jag på stan iallafall och passade då på att köpa en fitnessboll och exertubes. Lite mer till rummet där nere är på väg. Beställde hem kettlebells häromdagen så nu börjar det arta sig. Vem behöver ett gymkort?! ;-) 

Nu har jag iallafall:
Löpband
Träningscykel
Stepbräda (lånad visserligen)
Fitnessboll
Exertubes
Snart kettlebells 

Det jag saknar som jag måste inhandla snarast är en matta att göra övningar på men det ska inhandlas snart! 

Längtar till rummet blir klart så jag kan köra ett pass!  

1 kommentar:

  1. Jag köpte min för 250 kr via Gymmix och valde diskret lila aktig. Jättenöjd med min! Har den både på pilates och på gympa... Du får gärna kika på feb och jag kan beställa till dig om du vill! Kramar

    SvaraRadera