söndag 16 mars 2014

Dålig vecka

Den här första veckan var inte lätt att få ihop. Själv hemma med barnen och förberedelser inför helgens barnkalas. De gångerna jag gick så gick jag däremot längre sträckor...

Måndag: -
Tisdag: 6 km på 55 min (9.31 min/km)
Onsdag: 7 km på 1 h & 20 min (12,51 min/km) halva tiden gick barnen med
Torsdag: 7 km på 1 h & 5 min (9.19 min/km) och senare 3,5 km på 31 min (9.25 min/km)
Fredag: -
Lördag: -
Söndag: 7 km på 1h & 4 min (9.29 min/km)

Totalt 30 km. Mindre nöjd med antalet dagar men mer nöjd med att jag gick längre sträckor. Veckan framför mig har mycket i kalendern men hoppas att jag ska kunna gå varje dag. Åtminstone en sväng. En halvtimme är iallafall bättre än ingenting en dag när det är svårt att få ihop allt. Det är målet - vi får se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar