onsdag 26 mars 2014

Playitas

Ah! Kan knappt tro att det är sant!!! I september fyller jag 30 år och då ska jag få en träningsresa i present. 

Nämnde för ett par veckor sedan att detta var något jag skulle vilja göra någon gång och då sa min man att jag kunde få det av honom om jag hittade någon att åka med. Jag känner en massa kompisar som skulle vilja åka utomlands men inte många som skulle göra det för att träna. Men jag har ju min vän Evelina som jag brukar vara ute och gå med och hon gillar precis som jag att träna. När jag nämnde detta för henne var det ett självklart ja och i förrgår bokade vi resan! 

Vi kommer att åka i augusti så detta blir ju en present i förskott men vi hittade en resa som var flera tusen billigare än resor i september och senare.. Förstå vilken boost detta blir för att verkligen komma i bättre form tills dess!! 

(Bilder lånade från Apollo)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar