måndag 10 mars 2014

Sammanfattar igen

Jag har varit dålig på att uppdatera i veckan. Promenader har jag däremot inte varit dålig på och det har blivit en om dagen. Jätteskönt! Det doftar vår i luften och vädret har varit riktigt härligt! Ett par gånger fick jag till och med mannen ut. Dom promenaderna blev i klart lugnare tempo men det var trevligt att han ville följa med :-)

Såhär blev veckan (förra veckan blev totalt 25 km):
Måndag: promenad 4 km på 40 min (10.01 min/km)
Tisdag: promenad 5 km på 53 min (11.02 min/km)
Onsdag: promenad 4,5 km på 43 min (9.42 min/km)
Torsdag: promenad 5,5 km på 58 min (10.48 min/km)
Fredag: promenad 6,7 km på 1 h och 4 min (9.39 min/km)
Lördag: promenad 7 km på 1 h och 4 min (9.22 min/km)
Söndag: promenad 7 km på 1 h och 4 min (9.14 min/km)

Totalt 39 km - mycket nöjd!

Denna veckan kommer däremot bli annorlunda och promenaderna mer en utmaning. Min man har börjat jobba igen så jag kan inte bara ge mig ut och gå hur som helst och när det passar mig bäst. Idag är dom stora barnen lediga från dagis så om jag ska få till en promenad så är det senare ikväll. Sen örondoktorn även hemma från dagis onsdag och fredag så denna veckan blir som sagt en utmaning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar