fredag 12 oktober 2012

Minus på första veckan!

Idag klev jag upp på vågen igen! Förra fredagen visade vågen 59,3 kg och imorse visade den 58,6. Detta är en minskning på 0,7 kg och det var längesedan jag gick ner så mycket på en vecka och jag är grymt nöjd!
Jag har helt struntat i hur många kcal jag äter utan bara fokuserat på att inte äta bröd (och endast knäckebröd efter träning), potatis eller mjöl. Ja alltså typ GI. När det har varit svårt som tex efter jobbet häromdagen då vi inte hade handlat så fick jag snällt äta pannkakor som resten av familjen och då gjorde jag det samtidigt som jag tog en carb blocker.
Jag har känt mig mindre svullen, mindre sötsugen och träningssuget är tillbaka :-) Carb blocker verkar fungera bra det enda jag märker är att man behöver gå på toaletten lite oftare men inte så det stör.

Hoppas att detta kan fortsätta nu!! :-)

1 kommentar: