lördag 6 oktober 2012

Lördag morgon

Vilken beige frukost ;-) men god (havregrynsgröt med linfrön och 2 äggvitor) och jag ska faktiskt äta en apelsin också tänkte jag ;-)

Jag försöker fortsätta med min gi - typ. Igår slank det ner lite mycket kolhydrater kanske. Vi åt Tacos med chips och dom där chipsen var oförskämt goda. Det slank även ner 5 godisar från barnens påsar men det var fredag och jag får försöka ta tag i det nu snart igen. Tyvärr vet jag att jag kommer att äta godis idag. Det är höstmarknad i stan idag och det innebär marknadsgodis. Jag skulle kunna döda gör deras fudge!

Jag hoppas att jag ska komma ut på en löprunda idag med. Är verkligen sugen på att springa ute, det var flera veckor sedan. Jag är däremot själv hemma med barnen största delen av dagen så det beror på när mannen kommer hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar