måndag 1 oktober 2012

Low carb

Hallå!

Idag har jag beställt hem carb blockers! Jag har kikat på dom ett tag och googlat en massa. Är det bara bullshit eller fungerar dom? Enda sättet att ta reda på det är väl att testa tänker jag. Nu är inte jag så blåögd att jag tror att man kan äta vad som helst och den blockerar allt och man rasar i vikt, nej nej! Däremot så tror jag att om jag fortsätter att äta som jag gör (ca 1400 kcal om dagen) och tänker på att minska kolhydraterna så kanske den kan hjälpa lite på traven. Speciellt då jag inte alltid kan bestämma exakt vad jag ska äta, har ju en familj att tänka på. Dessvärre fungerar dom inte på socker utan bara på stärkelse, hur underbart hade det inte varit annars! ;-)

Hoppas att dom dimper ner i brevlådan snart, hör av mig när jag sätter igång!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar