tisdag 16 oktober 2012

Fortsatt bra!

Det går fortfarande bra med att äta mindre kolhydrater och mer protein. Jag skrev upp maten idag bara för skojs skull. Det blev lite mer kolhydrater än planerat men det var åtminstonde kolhydrater av det bättre slaget (råa morötter, råris, havregrynsgröt och knäcke).
Jag har gjort bra val idag. Det svåra är ofta på jobbet. Jobbar man på McDonalds så kan det ibland vara svårt att skippa pommes eller bröd men det har jag gjort! Jag har inte ätit pommes på 2 veckor och inte heller nåt bröd (förutom knäcke). Jag åt 2 cheese idag, utan bröd och har jag inte med mig egen mat så äter jag kött med sallad och dressing till lunch. Jag blir inte lika svullen längre och jag vet att vågen kommer att visa minus på fredag, frågan är bara hur mycket!

Träningen då?! Jo det går bra! Promenader mån och ons (oftast), långlöpning tis, gympa tors och step up söndag. Hoppas att jag kan få till nåt på lördag med. Kanske simma eftersom jag och mamma ska till simhallen med barnen! Måste få till lite mer löpning också. Göteborgsvarvet börjar ju närma sig! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar