onsdag 3 oktober 2012

Gi - typ!

Igår kom mina carb blockers på posten! Jag behövde däremot inte använda dom igår. Jag skötte maten helt ok. Detta åt jag igår:

Frukost: havregrynsgröt med linfrön
Lunch: kycklinggryta med råris och morötter
Mellanmål: 6 bitar nuggets med sås (jobbet, var skiiiiithungrig)
Middag: 200 g nötkött med sallad, dressing och morötter
Sen när jag slutade jobbet kl 00 så skrek min mage och jag åt 2 cheeseburgare utan bröd.

Usch vad det känns som att jag åt mycket och jag kände mig väldigt hungrig under dagen. Jag sprang även på löpbandet på morgonen och det var en pina att springa 30 min, inte skapt att träna på fm!

Idag tog jag min första carb blocker innan jag åt min frukostgröt och om en liten stund ska jag ut på en promenad. Sedan väntar jobb i 12 timmar! Gosh!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar